Categorii

Produse vizualizate

Newsletter

Soia te scapa de cancerul la san

Soia te scapa de cancerul la san Femeile care au consumat cu regularitate in copilarie soia sunt mai protejate de riscul aparitiei cancerului la san. O masa pe saptamana de soia, in cazul adolescentelor, are efecte benefice asupra adultului.

Cercetatorii americani au realizat un studiu, pe un esantion de 1600 de femei, in care au analizat modul in care consumul de soia in adolescenta influenteaza starea de sanatate la maturitate, informeaza Reuters.

Rezultatele testelor au aratat ca femeile care au consumat in copilarie acest aliment cel putin o data pe saptamana sunt cu 60% mai protejate de riscul aparitiei cancerului la san.

"Este primul demers al acestei cercetari, dar studiile vor continua. Inca nu recomandam o dieta in acest sens pentru ca suntem inca la inceput, dar rezultatele sunt concludente", a spus unul din conducatorii studiului, Regina G. Ziegler.

Cercetatorii au analizat intreg regimul de viata si alimentatie al femeilor care au participat la studiu.

Coș  

produs (gol)

Sucuri din superfructe

Regulat - concentrat de enzime

Blog Dr.Pronat

Oferta de weekend - 1 RON
De ce iubim Pronat

DATE DE CONTACT


TELEFOANE
0757 555 301 Orange
0721 540 921 Vodafone
0784 718 775 Cosmote
0771 228 947 DigiMobil
0356 007 324 Tel/Fax

E-MAIL
info@pronat.ro

CONSULTANTA ONLINE
yahoo messenger